We zijn er weer!

11 augustus 2018 - Depok, Indonesië

Depok 10 augustus 2018

Daar zijn we dan eindelijk...wederom een hele goeie en relaxte vlucht gehad met de Emirates.

Het is weer ouderwets gezellig bij oom Arnold. Niks acclimatiseren, meteen door!
Kopi tubruk en nasi goreng. We passen ons gelijk aan, ook de kinderen hebben er geen moeite mee. Jetlag??? Echt niet!!!

Even lekker het winkelcentrum in, nieuwe huispakjes (lees: soepjurken) gescoord voor thuis. Heerlijk! Oh ja nog wat boodschapjes doen bij Carrefour en voor je het weet sta je met het personeel te dansen op hysterische techno beats. Wat een lol! Michiel een rockster? Hell Yeah! Onder luid applaus van winkelend publiek steelt hij gewoon de show! En de kinderen.....die deden niet mee, gênant die ouders!

11 augustus 2018

Waterpret in Ancol Atlantis. Wat een pret. Michiel wordt toegejuicht zodra hij aan de kant verschijnt. Huh? Bedoelen ze mij? Ja, jij bent de enige blanke hier! En dan volgen er vele foto’s. Poseren maar! June valt wat minder op, hebben we even uitgelegd hoe dat komt. Fabian en zij lijken natuurlijk veel op de mensen hier. Ach ook best lekker als je niet steeds aangestaard wordt.

Nellie heeft een nieuw slachtoffer gevonden, Michiel is heel gewillig. Die is binnen! Niet meer loslaten! Hand in hand het zwembad in.  June en Dirk vermaken zich prima, leuk stel niet?

Morgen rijden we door naar de volgende bestemming, Bogor here we come!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wieke Wagenaar:
    11 augustus 2018
    Wat ontzettend leuk te lezen! Mooie foto's ook. Fijn dat jullie het naar je zin hebben....geniet ervan met z'n allen. We wachten het volgende verslag weer met volle teugen af 😉👍🏻.
    Liefs vanuit Joure....💋💋💋
  2. Ton:
    11 augustus 2018
    Heel leuke reisblog, bedankt ervoor en hele leuke foto's.Al gewend aan de koude douche?????Gr.Ton en Nita.
  3. Heit en Mem:
    11 augustus 2018
    Mooi om te zien en te horen allemaal. Geniet er van met z,n allen. En we wachten maar weer af hoe het verder verloopt. Doe voorzichtig. 💪 Amstelveen
  4. Nico en Marian:
    12 augustus 2018
    Jullie voelen je al aardig thuis begrijp ik! Dat klinkt goed. We horen het wel weer

Groetjes vanuit Het olympische stadje Whistler.