Bangkok 2019

20 juli 2019 - Bangkok, Thailand

Arrived in Bangkok. Wat een stad....en heet🥵 de eerste indrukken zijn goed! Schoon, georganiseerd,lieve mensen en heerlijk eten....overal! We zitten in een prachtig hotel midden in het centrum. Ontbijten doen we buiten de deur, tussen de locals, enig. Het is weer gezellig met z’n allen, als vanouds.

En gisteravond zijn de eerste sprinkhanen verorberd! Nellie gaf de aanzet en at er uiteindelijk 4 op! Witte rijst hoeft ze bijna niet maar die sprinkhanen laten we natuurlijk niet staan! 😂 ook june liet het zich smaken, geweldig!

Vandaag vroeg op en met de de tuk tuk naar het koninklijk paleis, wat een kunstwerk! En we drijven letterlijk weg....hordes mensen en snikheet. Na een uurtje maar even terug naar het hotel en afkoelen in het zwembad. Daarna weer door naar de floating market, ook weer een ervaring! Morgenochtend vroeg uit de veren voor de beroemde fietstocht door Bangkok. Erg benieuwd!

1. Ton:
    20 juli 2019
    Fantastisch hoor allemaal bedankt ook voor de foto's geniet er maar van. Gr.Opa Ton.
  2. Heit en Mem:
    20 juli 2019
    Mooi hoor allemaal. Het ziet er goed uit. Goed ite en drinken bliksem. Veel plezier. Gr Heit en Mem.
  3. Wieke Wagenaar:
    20 juli 2019
    Geweldig guys! Leuk om te lezen allemaal en fijn dat jullie het naar de zin hebben. Lekker fietsen dan maar....😉.
    Dikke kus vanuit het zonnige Limburg 😘
  4. Dianne en Bas:
    20 juli 2019
    Wat leuk!! Fietsen is heel leuk door Bangkok en ook een beetje verfrissend met het windje. Veel plezier 😘 uit viva la france
  5. Els Sonepouse:
    20 juli 2019
    Dank voor het toevoegen, wie weet is dit weer inspiratie voor ons voor volgend jaar!
    Veel plezier he!
    xxe
  6. Nico en Marian:
    22 juli 2019
    Ni hao allemaal, hier is het vandaag gelukkig niet zo heet, het is bewolkt. We zijn naar de Chinese Muur geweest. Elke dag staat de auto met chauffeur voor, we zijn net VIPs 😝. Het eten vinden we ook lekker, kortom we genieten, net als jullie Zo te lezen. Wat n indrukken allemaal. Veel plezier met Co van Kessel 👋🏻👋🏻😘