Jakarta

31 augustus 2018 - Jakarta, Indonesië

30 en 31 augustus 2018

We hebben Bali verlaten en zijn aangekomen in Jakarta. We zitten in het noorden van de stad om de hoek van de bekende mega shoppingmalls van Mangga Dua.
Hier kopen we nog even de laatste leuke souvenirs. s’ avonds nog even slenteren over de pasar malam, zo gezellig. Daarna definitief de koffers pakken.... Vanochtend stappen we in de badjaj en crossen we naar de supermarkt om wat eten en drinken toehalen voor in het vliegtuig.
Els en Jeroen zijn intussen geland in Jakarta. Het is helaas te druk qua verkeer om naar elkaar toe te komen. Jakarta is heet, druk en vervuild. Een groot contrast tussen arm en rijk. Ons hotel staat recht tegenover een soort sloppenwijk langs het treinspoor. En toch voelen we ons thuis en vinden we het jammer dat we weg gaan!  Onze vlucht is vertraagd waardoor we nog een nachtje in Dubai doorbrengen. We zitten in ieder geval allemaal gezond en wel bij de gate! We komen eraan! Tot gauw, dikke kus van ons allemaal.