Bangkok (vervolg)

23 juli 2019 - Khwaeng Thanon Phaya Thai, Thailand

Afgelopen zondag vroeg op om vervolgens om 7:00 uur op de fiets te stappen voor de Co van Kessel Bangkok Tour.

Zigzaggend verplaatsten we ons door de kleine straatjes van Bangkok, langs tempels, over marktjes en dwars door Chinatown.

Wat een ervaring! Ondanks de oplopende temperatuur moest iedereen bij de les blijven want de steegjes werden steeds smaller en smaller...

Toen de temperatuur ons bijna teveel werd  kwamen we aan bij de opstapplaats om aan boord te gaan van een longtailboat die ons, inclusief fietsen, dwars door woonwijken naar de andere kant van Bangkok voerde.

Vervolgens heerlijk gegeten waarna wij onze tocht vervolgden. Uiteindelijk weer aan boord geklommen en over de grote rivier van Bangkok teruggevaren naar het beginpunt. Wat een  geweldige manier om kennis te maken met deze stad!

Voor maandag hadden we een busje gehuurd voor een dagtrip naar Kanchanaburi en Erawan National Park.

Na ongeveer 3 uur rijden hebben we de erebegraafplaats en de brug over de River Kwai bezocht.

Vervolgens doorgereden naar het National Park om heerlijk te gaan zwemmen. En hoe...! Wat een prachtige omgeving!

De foto’s spreken voor zich... Wat het bijzondere was dat de visjes in water direct aan je voeten begonnen te knagen. Soort van Dr. Fish maar dan iets groter... Overigens kon niet iedereen in onze groep dit waarderen...😏

Nu nog in het Bangkok Hospital, waar de dialyse overigens uitstekend is. Zometeen met de taxi terug naar het hotel om vervolgens vanmiddag naar Chiang Rai te vliegen.

We zullen Bangkok missen..., nu op naar het Noorden!

1. Heit en Mem:
    Prachtig mooi allemaal. Geniet er van. Gr Heit en Mem
  2. Nico en Bea:
    23 juli 2019
    Indrukwekkend verhaal. Het enthousiasme spat er af. Ook de foto's onthullen dat jullie volop genieten. Voor het thuisfront is niets mooiers denkbaar.
    Hartelijke groet van ons.
  3. Ton:
    23 juli 2019
    Prachtig reisverslag, geniet er maar van.Gr.Pappa.(en Mamma).
  4. Nico en Bea:
    23 juli 2019
    WE raakten ontroerd van alle mooie fotos en van de prachtige natuur! Geniet met volle teugen! Liefs Bea en Nico
  5. Dianne en Bas:
    25 juli 2019
    Aah leuk!! Fietsen in Bangkok is echt zo gaaf. Geniet er maar lekker van! Xie
  6. Greet. Kruiderink.:
    28 juli 2019
    Wat weer een mooi verhaal, je zou er jaloers van worden, zoveel mooi beleven is een voorrecht!
    Nog heel veel reisplezier en genieten van alles wat op jullie weg komt, het thuisfront geniet mee!!
    liefs en groeten je tante.